Wednesday 11 January 2012

"Heavy" Chinese on the way

Though I know I'll be a bit distracted bit the Sci-fi project, I'm still painting my Chinese. And I finished yesterday the first 6 minis of my third battlegroup:




It's a mixed unit with a front rank of armoured Halleberdiers, and a rear rank of crossbowmen. They might be deadly, I don't know.
Même si je  risque d'être distrait par la SF, je continue tout de même mon armée chinoise, et voici aujourd'hui les 6 premières figs de ma nouvelle unité. Il s'agit d'une troupe mixte, composée d'hallebardiers en armure, et d'un second rang d'arbalétriers. J'espère qu'ils seront efficaces, c'est tout ce que je demande.

4 comments:

  1. Pour ma part, je préfère cette armée chinoise à la SF, d'autant plus qu'elle me semble très réussie!
    On attend la suite avec impatience!

    ReplyDelete
  2. Nice - I like their uniform look. I may one day get some to fight my Warlord EIR guys - some kind of quasi-historical thing. Best, Dean

    ReplyDelete
  3. These are some great painted minis! Like to see more of them!

    Greetings
    Peter
    http://peterscave.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. @Phil: Certes, je préfère moi aussi l'historique à la SF, mais parfois, ça fait du bien de changer un peu.

    @DeanM: Thanks, but who does some Chinese in 25mm?

    @Peter: You'll see more of them very soon ;)

    ReplyDelete