Saturday 24 December 2011

Contariiiiiiii

Tomorow is a big day, so I enjoyed a few more quiet hours of painting before the festive night. I've started a battlegroup of contarii, that's unit in FOG. Well I don't mind nor care, but they look well on a table. Let's just hope my friend will have some success with them.







Voici le début d'une unité, d'un battlegroup devrais-je dire, de contarii pour FOG. Les corvus se peignent toujours aussi bien, et j'espère que mon ami Ludo aura du succès avec ces cavaliers. En attendant, bon réveillon à tous.

8 comments:

  1. Fantastic blog.............Have a very Merry Christmas and a great new year.

    ReplyDelete
  2. Seems I am not the only one seeking peace in painting.

    Have a great Christmas

    ReplyDelete
  3. C'est toujours aussi beau et j'ai bien l'impression que je vais croiser ces belles figs un de ces jours ;-)
    En attendant, joyeuses fêtes à toi et toute ta petite famille

    ReplyDelete
  4. Thanks a lot, and merry Christmas to you all.

    ReplyDelete
  5. Well they look very nice to me!!

    ReplyDelete
  6. Have a Merry Christmas and a guid New Year!

    ReplyDelete
  7. On attend le soclage avec impatience, la figurine est vraiment belle...joyeux Noel!

    ReplyDelete