Wednesday 11 April 2012

So many things to do...

Sorry lads, you won't see our friend Blackadder this time. I'm quite busy at the moment, and I prefer writing down "important" things. But don't despair, you might see him again soon, unless you don't want to see my pathetic attempts at British humour. Anyway. During the Easter Week-end, I couldn't paint much. So, I only painted the last parts on my dragoons, and then I prepped 15 Romans horsemen, and 18 longbowmen. The problem is, I still don't know which army to pick for the club comp: Swiss? French Ordonnance? Quite typical, but then, I want to use what I already have, though unpainted...







Le week-end de Paques fut loin d'etre productif de mon cote. J'ai tres peu peint, et comme j'ai commence a donner des cours, j'ai maintenant peu de temps pour moi. Bref, J'ai quand meme pu passer les dernieres touches de peinture sur les dragons, et ja'i egalement prepare 15 cavaliers romains, ainsi que 18 archers longs  pour le tournoi interne du club. Le hic: je ne sais quelle armee choisir. Suisses? Ordonnance francaise? J'ai un stock de figs non peintes donc je vais voir ce qu'on peut faire.

7 comments:

  1. Those dragoons are looking nice. I'm thinking for when I do mine of having it as 2 dismounted dragoons, 1 mounted dragoon or standard bearer and 2 riderless horses on each base

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesting pov. I'm looking forward to see them soon.

      Delete
  2. Any progress is good progress, good work sir...

    ReplyDelete
  3. Il n'empêche...ça commence à prendre tournure! Bon boulot en si peu de temps!

    ReplyDelete
  4. SI tu veux etre très compétitif et jouer polyvalent l'armée d'ordonance française c'est le must !!

    Les Suisses c'est costaud mais tu ne vas faire que courir apres tes cibles en tant que piquiers et fuir en tant que skirmishers (genéralement tu as autant de bg de leger que de piquiers avec cette armée...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. J'ai finalement fait mon choix, et opte pour une Free company

      Delete
  5. Yup those dragoons are looking good and looking forward toseeing them all based up and complete

    ReplyDelete